image

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Ředitelské volno pro žáky
28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
Výuka jinak
13 14 15 16 17
18
Tvorba linorytových razítek
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Škola > Informace o škole > Vize školy > Moderní výuka

Moderní výuka

Metody, pomůcky

  • Podporujeme realizaci výletů v návaznosti na výuku
  • Podporujeme předávání zkušeností
  • Rozvíjíme činnost metodických sdružení
  • Delegujeme úkoly na děti – vést je k samostatnosti
  • Realizujeme ročníkové práce nově
  • Zapojujeme všechny smysly do výuky
  • Výuku zaměřujeme na činnostní učení a na využitelnost v praxi
  • Dle možností umožňujeme prožitek v hodině
  • Rozvíjíme činnost v dílnách a kreativní tvoření
  • Podporujeme zapojení rodičů do hodnocení „referátů“ (práce) žáků
  • Podporujeme vytváření atraktivnějších hodin pro žáky
  • Zaměřujeme se na zpětnou vazbu
  • Podporujeme výuku ICT

Hodnocení

  • Rozvíjíme sebehodnocení
  • Podporujeme slovní hodnocení
  • Zaměřujeme se na druhy hodnocení – realizujeme seminář, využijeme poznatky semináře

Soutěže

  • Podporujeme soutěže mezi třídami
  • Vytváříme celoroční školní soutěže
  • Zapojujeme se do vyhlášených soutěží

Plán čtenářského rozvoje 2023/2024

  • Čtenářské a pisatelské dílny realizovat v tomto schématu:
    1. stupeň 1x za týden v každé třídě 
    2. stupeň 1x za týden v každé třídě 
  • Čtenářské lekce realizovat v souladu se čtenářskou dílnou. Učít je buď sami nebo v tandemu.
  • Realizovat čtenářství ve školní družině - formou kroužku
  • Realizovat lekce čteme s nečtenáři v prvním ročníku. - pomoc pro učitele 1. roč.
  • Úložiště lekcí - Onedrive - uspořádat, nasdílet zbytku školy, zveřejnit seznam odborné literatury - propojit knihy v rámci stupňů (řád, přehled všichni).
  • Úprava prostor knihovny na 1.st., čtenářský koutek v 1.třídě.
  • Pravidelné tandemové výuky 
  • Seznámit ostatní s metodami aktivního učení a zařazovat je do výuky - umožnit dalším kurz RWCT
  • Systematicky zařazovat prvky formativního hodnocení. 
  • Otevřené hodiny pro kolegy - navzájem se inspirovat dobrou praxí.  - vzájemně 
  • Sdílet autorské texty a více prezentovat na veřejnost.