image

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8
Česko zpívá koledy 2021
Česko zpívá koledy - TEXTY PÍSNÍ
9 10 11 12
13 14 15
Vánoční plavání 2021
Vánoční projekce
16
Vánoční plavání 2021
Vánoční projekce
17
Vánoční projekce
18
Vánoční projekce
19
Vánoční projekce
20
Vánoční projekce
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Drobečková navigace

Úvod > Škola > Informace o škole > Vize školy > Moderní výuka

Moderní výuka

Metody, pomůcky

  • Podporujeme realizaci výletů v návaznosti na výuku
  • Podporujeme předávání zkušeností
  • Rozvíjíme činnost metodických sdružení
  • Delegujeme úkoly na děti – vést je k samostatnosti
  • Realizujeme ročníkové práce nově
  • Zapojujeme všechny smysly do výuky
  • Výuku zaměřujeme na činnostní učení a na využitelnost v praxi
  • Dle možností umožňujeme prožitek v hodině
  • Rozvíjíme činnost v dílnách a kreativní tvoření
  • Podporujeme zapojení rodičů do hodnocení „referátů“ (práce) žáků
  • Podporujeme vytváření atraktivnějších hodin pro žáky
  • Zaměřujeme se na zpětnou vazbu
  • Podporujeme výuku ICT

Hodnocení

  • Rozvíjíme sebehodnocení
  • Podporujeme slovní hodnocení
  • Zaměřujeme se na druhy hodnocení – realizujeme seminář, využijeme poznatky semináře

Soutěže

  • Podporujeme soutěže mezi třídami
  • Vytváříme celoroční školní soutěže
  • Zapojujeme se do vyhlášených soutěží

Plán čtenářského rozvoje 2023/2024

  • Čtenářské a pisatelské dílny realizovat v tomto schématu:
    1. stupeň 1x za týden v každé třídě 
    2. stupeň 1x za týden v každé třídě 
  • Čtenářské lekce realizovat v souladu se čtenářskou dílnou. Učít je buď sami nebo v tandemu.
  • Realizovat čtenářství ve školní družině - formou kroužku
  • Realizovat lekce čteme s nečtenáři v prvním ročníku. - pomoc pro učitele 1. roč.
  • Úložiště lekcí - Onedrive - uspořádat, nasdílet zbytku školy, zveřejnit seznam odborné literatury - propojit knihy v rámci stupňů (řád, přehled všichni).
  • Úprava prostor knihovny na 1.st., čtenářský koutek v 1.třídě.
  • Pravidelné tandemové výuky 
  • Seznámit ostatní s metodami aktivního učení a zařazovat je do výuky - umožnit dalším kurz RWCT
  • Systematicky zařazovat prvky formativního hodnocení. 
  • Otevřené hodiny pro kolegy - navzájem se inspirovat dobrou praxí.  - vzájemně 
  • Sdílet autorské texty a více prezentovat na veřejnost.