Jak napsat příběh?
Šesťáci vědí, jak na to. Připomněli si kroky ke tvoření příběhu. K upřesnění, o čem bude příběh, využili obrázkové karty DIXIT – jednu vylosovanou a 0 - 8 dalších. Díky kartám se začal v hlavě rozvíjet příběh: Kdo, kde, kdy? Základní postavy, místo a doba byla připravena ke konzultaci se spolužákem. Konzultace pomohla k utřídění myšlenek a šesťáci se pustili do první části příběhu – úvodu.
V úplném tichu se rozeběhly propisky po papíře. Napsat příběh není záležitost krátkodobá, to víme. Dnes jsme si přečetli několik začátků příběhu a pochvalovali jsme si dobré nápady.
Na konci při hodnocení práce se téměř všichni shodli, že se jim podařilo se pěkně rozepsat a jsou s dnešní úvodní částí spokojeni. Příští dílnu psaní budeme pokračovat. Hotové příběhy budeme po dokončení publikovat ve třídě a….. možná i někde jinde.
Jana Ledvinová